KARYERA

VAKANSİYALARIMIZ
İŞƏ MÜRACİƏT

Sağlam iş mühiti, rəqabətə davamlılıq və stabillik iş axtarışında sizin üçün əsas meyarlardırsa, karyeranızı "AzInTelecom" MMC-də qurun. 

CV-nizi bizə göndərin:
Fayl seç

Seçilmiş fayl yoxdur

Dizayner

Şöbə: Kommersiya departamenti/ Korporativ kommunikasiyalar şöbəsi

Marketinq kommunikasiyaları sektoru

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Xarici və daxili kommunikasiyalar üçün qrafik dəstəklərin hazırlanması
  • Şirkətdaxili və şirkətdənkənar təqdimatların hazırlanması
  • Korporativ üslubun daima yeniləməsi və genişləndirilməsi
  • Gündəlik veriləcək dizayn işləri ilə bağlı öhdəliklərin yerinə yetirilməsi

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Əsas dizayn proqramları üzrə (CorelDraw, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop) biliklər
  • MS Power Point ilə işləmək bacarığı
  • Məsuliyyət və nəticəyə yönümlülük
  • Kreativ düşüncə
  • Stresədavamlılıq

Xüsusi tələb: Portfolio
Təhsili: Ali təhsil (incəsənət sahəsində ali təhsil arzuolunandır.)
Dil bilikləri: Azərbaycan və rus (sərbəst), ingilis dilini bilənlərə üstünlük verilir.
İş təcrübəsi:Qrafik dizayn işləri ilə əlaqədar ən azı 6 ay iş təcrübəsi (1 il və ya daha çox müddətə üstünlük verilir.)
İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-nizi bizə göndərin:

Sosial media marketinqi üzrə mütəxəssis

Şöbə: Kommersiya departamenti/ Korporativ kommunikasiyalar şöbəsi/

Rəqəmsal və sosial media marketinqi sektoru

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Sosial media strategiyasını həyata keçirmək
  • Bloq planlarını həyata keçirmək
  • İnternet seminarlar və konfranslar üçün illik planları həyata keçirmək
  • İnternet saytları və sosial qarşılıqlı əlaqə hesabları üçün kontent yazmaq və optimallaşdırmaq
  • Onlayn kontentdəki səhvləri və ya nöqsanları düzəltmək
  • Onlayn saytlar üçün video, podkast və audio kontenti redaktə etmək və yerləşdirmək
  • İnternet saytların trafik axınını izləmək, təhlil etmək və müntəzəm daxili hesabatlar hazırlamaq
  • Bazara məhsul buraxılışlarına və işgüzar əlaqələrin yaradılması və möhkəmləndirilməsi tədbirlərinə qatılmaq

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Vaxtın idarə olunması bacarıqları
  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel and PowerPoint) sərbəst işləmə bacarığı
  • Biznes yönümlü düşüncə və şüur (Şirkət biznesini anlamaq, öz işini ümumi biznesin bir hissəsi kimi görmək, şirkət xaricində müsbət imic qurmaq)
  • Komanda işi və əməkdaşlıq (Müsbət iş münasibətlərini qurmaq, digərlərini dinləmək və anlamaq, təcrübə ilə bölüşmək)
  • Çeviklik və dəyişikliklərə açıqlıq (Dəyişiklikləri anlamaq, maraq göstərmək, sual vermək, işdə əks etdirmək)
  • Müştəriyə diqqət (Daxili və xarici müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək, dinləmək və anlamaq, razılaşdırılan çərçivədə çevik olmaq)
  • Texniki/peşəkar biliklər və bacarıqlar (İşçinin işinə aid və lazım olan bilik və bacarıqların səviyyəsi və öyrənməsi)
  • Bazar tələbatlarına və trendlərə uyğunluq (Bazar tələbatlarını və trendləri bilmək, vaxtında təklif vermək, proaktiv olmaq, ehtiyacları qarşılamaq)
  • Danışıqların aparılması (Digər tərəfi anlamaq, danışıqlar zamanı düzgün strategiya qurmaq, “win-win” yanaşmadan istifadə etmək)
  • Şəbəkələrin qurulması (Digər tərəflərlə şəbəkə qurmaq, şirkətlərlə və fərdi şəxslərlə tanış olmaq və əlaqə yaratmaq)

Arzu olunan meyar və tələblər:

  • Facebook, Twitter, Instagram, YouTube və s. daxil olmaqla, lakin bunlarla məhdudlaşmayaraq, bütün populyar sosial media platformalarında açıq ifadə olunmuş üstün təcrübə
  • Google analytics, Yandex Metrica üzrə biliklər əlavə üstünlükdür                                     
  • IT şirkətində təcrübə əlavə üstünlükdür         

Təhsili: Kommunikasiyalar, marketinq, jurnalistika, multi-media və ya əlaqədar sahəsində bakalavr dərəcəsi
Dil bilikləri: Azərbaycan və ingilis dillərini mükəmməl bilməli, rus dilini bilənlərə üstünlük verilir

İş təcrübəsi: Sosial media marketinqi sahəsində1-3 il

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-nizi bizə göndərin:

Elektrik mühəndisi

 

Şöbə: Texnologiyalar departamenti/ Data Mərkəzinin infrastrukturuna dəstək şöbəsi
Şəhər: Yevlax 
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
  • Soyutma sistemləri haqqında anlayış
  • Transformator, generator, UPS, chilleri bir sistem formasında işlətmə qaydaları
  • Elektrik qurğularının və enerji avadanlıqlarının qurulması, istismarı qaydaları
  • Yüksək və aşağı gərginlikli bir xətli elektrik diaqramını oxuya bilmə
  • BMS, PMS, DMS, PLC sistemləri haqqında təməl bilgilər
  • Access control, video müşahidə sistemlərinin planını oxuya bilmə və işləmə qaydaları
  • Müxtəlif növ elektrik, siqnal və xəbərləşmə kabellərin istismar qaydaları
  • Elektrik qurğularında baş verə biləcək qəzaların aradan qaldırılması planı
  • Problemləri həll edə bilmə və qərar vermə qabiliyyətinə malik olma
  • Məsuliyyətli, intizamlı və stress vəziyyətinə davamlı          
  • Komandada işləmə bacarığına malik olma 
Vəzifə öhdəlikləri: 
  • İstifadə olunan avadanlıqların normal və təhlükəsiz  işləməsinin təmin  edilməsi
  • Periodik plan əsasında texniki baxışların aparılması
  • Müəssisənin elektrik təchizatı sistemlərinin və onların qəzasız istismarının təşkili
  • Servis şirkətlərinin işinə nəzarət və aktların qəbulu
  • Soyutma və havalandırma sistemlərinin dayanıqlı və qəzasız istismarının təşkili
  • Ofis daxili elektrik problemlərinin həll olunması
  • İşıqlanmanın quraşdırılması
  • Yeni müştərilər üçün ethernet və optik xətlərin çəkilməsi 
Təhsili:
  • Elektrik və ya avtomatika mühəndisliyi sahəsində ali təhsil 
Dil bilikləri: 
  • Azərbaycan və ingilis (intermediate), rus (arzu olunan)
İş təcrübəsi: 
  • Elektrik sahəsində 1-3 il 
İş qrafiki: 
  • Növbəli iş rejimi

CV-nizi bizə göndərin:

Xidmət Əməliyyatları Mərkəzinin operatoru

Şöbə: Texnologiyalar departamenti/ Xidmət Əməliyyatları Mərkəzi

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Əsas şəbəkələr, transmissiya, transport avadanlıqları haqqında texniki biliyə malik olmaq;
  • Şəbəkə texnologiyaları haqqında anlayış,
  • Şəbəkə protokolları ilə işləmə təcrübəsi;
  • VMWare Mobile Device Management, HP OpenView ServiceDesk kimi tətbiq sistemləri haqqında biliklər;
  • Kompüter, hardware avadanlıqlarının  işləmə mexanizmini yüksək səviyyədə bilmə və problem yaşandığı anda effektiv, səmərəli şəkildə nasazlıqları aradan qaldırmaq bacarığı;
  • Ms Exchange Server, DNS, DHCP, Active Directory, GPO, FTP, SNMP • SMTP, HTTP, HTTPS, SSH;
  • MS Office haqqında məlumat ;
  • CCNA sertifikatları üzrə texniki biliyə, təcrübəyə və bacarığa malik olmaq;
  • Şirkətdaxili prosesləri oxumaq, izləmək və öz təkliflərini ifadə etmək bacarığı;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şəbəkə Əməliyyatları Mərkəzi üzrə baş vermiş hadisələrin və qəza siqnallarının idarə edilməsi, müvafiq proses və əməliyyat tədbirləri vasitəsilə şəbəkələrin dayanıqlığının təmin edilməsi, o cümlədən qəza hallarının nəzarətə götürülməsi və həll edilməsi;
  • Şəbəkə üzrə baş vermiş hadisələri təhlil edərək təsir səviyyəsinin müəyyən edilməsi,  müəyyən edilmiş qəza prioriteti əsasında dəstək sənədləşməsinin (trouble ticket) aparılması və problemin təhlili üçün icraçıya yönləndirilməsi;
  • İnteraktiv ünsiyyət, komanda şəklində çalışmaq qabiliyyəti və sənədlərin idarəolunması prosesləri vasitəsi ilə iş prosesinin təşkili;
  • Şəbəkə avadınlıqlarının monitorinqi;
  • Şəbəkədə və avadınlıqlarda baş verən alarm, nasazlıqları Layer1 səviyyəsində araşdırmaq;
  • Müştərilərdən daxil olan sorğuları qəbul etmək;
  • Müştərilərə ilkin texniki dəstək;

Təhsili:

  • Telekommunikasiya/İT sahəsində ali

Yaş həddi:

  • 20-30 yaş

Dil bilikləri:

  • azərbaycan, rus və ya ingilis dili (texniki səviyyədə)

İş təcrübəsi:

  • Müvafiq sahədə 1-3 il iş təcrübəsi

İş rejimi:

  • çoxnövbəli 24/7

CV-nizi bizə göndərin:

Satış üzrə aparıcı mütəxəssis

Şöbə: Kommersiya departamenti/ Satış şöbəsi
Vəzifə öhdəlikləri:

  • Yeni perspektivlərin araşdırılması və telefon zənglərinin edilməsi
  • Rəhbərlik və şirkət nümayəndələri ilə görüşlərin vaxtının müəyyən edilməsi
  • Məhsula dair prezentasiya və təqdimatların edilməsi
  • Satış öncəsi xidmətlərdən konsaltinq/icraya uğurlu keçidin həyata keçirilməsi üçün satış üzrə mühəndislərlə sıx işləmək
  • Bulud həllərinə başlamaq və genişləndirməkdə satış üzrə mühəndislərlə sıx işləmək
  • Planlaşdırılan həllər barədə baxış və mövqeləri izah etmək
  • Müqavilə şərtlərinin razılaşdırılması və müştəri üçün qiymətlərin hazırlanması
  • Tələb olunduğu təqdirdə, problemlərin rəhbərliyin nəzərinə çatdırılması
  • Tələb olunduğu təqdirdə, müştərilərin iş yerlərinə səfər etmək, konfranslarda iştirak etmək və s.
  • Korporativ müştərilərin texniki, maliyyə və təşkilati tələblərini və ya çətinliklərini analiz etmək
  • Şirkət daxilində və xaricində müştəriləri cəlb etmək

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil (Texniki təhsili olan namizədə üstünlük verilir)
  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel and PowerPoint) sərbəst işləmə bacarığı
  • Microsoft Project kimi proqramları bilənlərə üstünlük verilir
  • Brend və məhsul barədə məlumatlı olmalı
  • Peşəkar səviyyədə müştərilərlə əlaqə yaratmaq bacarığına, təşkilatçılıq və detallara fikir vermək qabiliyyətinə və öz sahəsi üzrə təkmilləşmək istəyinə malik olmalı
  • Texniki sahə üzrə də daxil olmaqla, çox yaxşı şifahi və yazılı ünsiyyət bacarığı
  • IT və IT yönümlü xidmət və həllər barədə dərin məlumatlı olmaq
  • Bulud məhsullarının bütün növləri barədə dərin bilik və təsəvvürə malik olmaq
  • Bulud texnologiyaları sahəsində  müştərilərlə iş üzrə biznes stimulları barədə məlumatlı olmaq

Xüsusi tələblər:

  • Əlavə iş saatlarında rahat çalışa bilmək imkanı    
  • Ezamiyyənin nəzərdə tutulması

İş təcrübəsi: Korporativ müştərilərə IT sahədə satış və ya xidmət sifarişlərinin və həllərinin idarə olunması sahəsində 3-5 il iş təcrübəsi
İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-nizi bizə göndərin:

Biznes təhlili üzrə mütəxəssis

Şöbə: Kommersiya departamenti/Marketinq şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Bulud məhsulları və beynəlxalq səs trafiki də daxil olmaqla, şirkətin kommersiya məhsullarının texniki-iqtisadi əsaslandırılması;
  • Səs trafiki marşrutlarının təşkil edilməsi və şirkət ilə səs daşıyıcı operatorlar arasında marjinallığın yaxşılaşdırılması məqsədilə təhlilin aparılması;
  • Müştərinin bulud təcrübəsinin davamlı olaraq təkmilləşdirilməsi və statistik vasitələrdən istifadə etməklə bulud məlumatlarının təhlilindən əldə edilən nəticələrin hazırlanması və təqdim edilməsi;
  • Bulud mühitinin istifadə səviyyəsinin monitorinqi
  • Büdcələrin planlaşdırılması və maliyyələşdirmənin təşkil olunması üçün bulud müştəriləri ilə işləmə;
  • Qərarların qəbulu məqsədilə məlumatların yüklənməsi, təmizlənməsi, yoxlanılması və modelləşdirilməsi;
  • Biznes proseslərin təhlili, təkmilləşdirilməsi ve yeni biznes proseslərin tətbiqi üçün müvafiq tələblərin müəyyənləşdirilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Analitik düşüncə və təhlil etmə bacarığı;
  • Problem həll etmə bacarığı;
  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Nəticəyönümlülük
  • Çarpaz funksiyalı komanda üzvləri ilə işi koordinasiya etmək;
  • Təfsilatlara yaxından diqqət göstərməklə məntiqi və səmərəli şəkildə ünsiyyət qurmaq qabiliyyəti;
  • Planlaşdırma və təşkilatçılıq;
  • Vaxtın səmərəli idarə olunması bacarığı.

Təhsil: .

  • Ali (riyazi, iqtisadi və ya informatika sahəsində)

Dil bilikləri: Azərbaycan və ingilis dilləri (sərbəst), rus dili arzu olunandır.

İş təcrübəsi:

  • Proqram təminatı və texniki avadanlıq məhsullarının biznes təhlilində ən azı 3 illik təcrübə;
  • Bulud məhsullarının təhlili sahəsində təcrübə əlavə üstünlükdür.

Xüsusi tələblər:

  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel və Power Point) sərbəst işləmə bacarığı;
  • STATA və ya SPSS kimi statistika proqram təminatları üzrə biliklər;
  • Microsoft Project kimi proqramlarda işləmək bacarığı.

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

 

CV-nizi bizə göndərin:

Qazanxana operatoru

Şöbə: Inzibati işlər departamenti/Təsərrüfat şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Qazanxanada suyun səviyyəsinin və tənzimləyicisinin yoxlanılması, buxar təzyiqinə və qızdırıcı sistemlərinə verilən suyun temperaturuna nəzarət olunması;
  • İşə başlamazdan əvvəl avadanlığın və ləvazimatların işə yararlı vəziyyətdə olduğunu yoxlanılması;
  • Qazanxanada bütün təhlükəsizlik qaydalarına ciddi riayət edilməsi;
  • Qazanxana avadanlıqlarına nəzarət;
  • Nasos, mühərrik və digər köməkçi mexanizmlərin lazım olduqda işə salınması, dayandırılması;
  • Soyutma avadanlıqlarının işinə nəzarət, alarmlar haqqında məlumat verilməsi;
  • Monometrlərə, qoruyucu klapanlara, nasoslara avtomatik cihazlara və s. nəzarət;
  • Rəhbərliyin tapşırıqlarının, normativ-hüquqi aktların tələblərinin vaxtında və müvafiq qaydada yerinə yetirmək;
  • Avadanlıqların texniki göstəricilərinin qeydiyyatının aparılması;
  • Əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası və yanğından mühafizə qaydalarını bilməli və onlara ciddi riayət edilməsi;
  • Mövcud normativ-hüquqi aktlarda nəzərdə tutulmuş sənədləşmənin aparılması.
  • Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
  • Soyutma sistemləri (chiller,fancoil,split kondisioner) haqqında məlumat;
  • Məsuliyyətlilik və cavabdehlik
  • Çeviklik və operativlik;
  • Dəyərlərə bağlılıq və loyallıq prinsipləri
  • Komandada işləmə bacarığı;

Təhsil:

  • Texniki sahə üzrə ali təhsil

Dil bilikləri: Azərbaycan dili, rus dili arzu olunandır.

İş təcrübəsi: 0-1 ilədək iş təcrübəsi

Xüsusi tələblər:

  • Qazanxana və istilik sistemləri sahəsində sertifikatı və iş təcrübəsi olan namizədlərin seçiminə üstünlük verilir.

İş qrafiki: 7:30-18:00  (Bazar ertəsi – Cümə qış mövsümü)
                 9:00-18:00  (Bazar ertəsi – Cümə yay mövsümü)

CV-nizi bizə göndərin:

Mühəndis

Şöbə: Texnologiyalar departament/ Xidmət əməliyyatları Mərkəzi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şəbəkə Əməliyyatları Mərkəzi üzrə baş vermiş hadisələrin və qəza siqnallarının idarə edilməsi, müvafiq proses və əməliyyat tədbirləri vasitəsilə şəbəkələrin dayanıqlığının təmin edilməsi, o cümlədən qəza hallarının nəzarətə götürülməsi və həll edilməsi;
  • Şəbəkə üzrə baş vermiş hadisələri təhlil edərək təsir səviyyəsinin müəyyən edilməsi, müəyyən edilmiş qəza prioriteti əsasında dəstək sənədləşməsinin (trouble ticket) aparılması və problemin təhlili üçün icraçıya yönləndirilməsi;
  • İnteraktiv ünsiyyət, komanda şəklində çalışmaq qabiliyyəti və sənədlərin idarəolunması prosesləri vasitəsilə ilə iş prosesinin təşkili;
  • Şəbəkə avadanlıqlarının monitorinqi;
  • Şəbəkə və avandanlıqlarda baş verən alarm, nasazlıqları Layer1 səviyyəsində araşdırmaq;
  • Müştərilərdən daxil olan sorğuları qəbul etmək;
  • Müştərilərə ilkin texniki dəstək

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Əsas şəbəkələr, transmissiya, transport avadanlıqları haqqında texniki biliyə malik olmaq;
  • Şəbəkə texnologiyaları haqqında anlayış;
  • Şəbəkə protokolları ilə işləmə təcrübəsi
  • VMware Mobile Device Management, HP OpenView ServiceDesk kimi tətbiq sistemləri haqqında bililər;
  • Kompüter, hardware avadanlıqlarının işləmə mexanizmini yüksək səviyyədə bilmə və problem yaşandığı anda effektiv, səmərəli şəkildə nasazlıqları aradan qaldırmaq bacarığı;
  • MS Exchange Server, DNS, DHCP, Active Directory, GPO, FTP, SNMP, SMTP, HTTP, HTTPS, SSH;
  • MS Office haqqında məlumat;
  • CCNA sertifikatları üzrə texniki biliyə, təcrübəyə və bacarığa malik olmaq;
  • Şirkət daxili prosesləri oxumaq, izləmək və öz təkliflərini ifadə etmək bacarığı.

Təhsil:

  • Ali

Dil bilikləri: Azərbaycan dili, rus və ya ingilis  dili arzu olunandır.

İş təcrübəsi: Minimum 1  ilədək iş təcrübəsi

Xüsusi tələblər:

  • Elektrik və soyutma sistemləri haqqında bilikləri olan müsbət qarşılanır;
  • Çevikilik və anında problemə reaksiya verə bilmək qabiliyyəti.

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, hr-department@azintelecom.az elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.

CV-nizi bizə göndərin:

Database administratoru

Şöbə: Texnologiyalar departamenti/ Proqram təminatının inkişafı şöbəsi
Vəzifə öhdəlikləri:

  • Postgresql, MySql, Mongodb verilənlər bazaları üzrə biliklər;
  • Məlumat bazalarının klasterizasiyası, replikasiyası və dizayn qurulması;
  • SQL və NoSQL sorğuların yazılması və analizi;
  • Məlumat bazalarının ehtiyat nüsxələrinin alınması və bu nüsxələrdə geri qaytarılması;
  • Verilən tapşırığa adaptasiya olma və sərbəst araşdırma;

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Bazar tələbatlarına və trendlərə uyğunluq;
  • Komanda işi və əməkdaşlıq;
  • Texniki/peşəkar biliklər və bacarıqlar;
  • Təhlil əsasında qərar vermə

Təhsil: Ali

Dil bilikləri: Azərbaycan dili, rus və ingilis dilini bilənlərə üstünlük verilir
İş təcrübəsi: 2-3 il iş təcrübəsi
Xüsusi tələblər:Oracle, Redis, və Elasticsearch üzrə biliklər arzu olunandır.
İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, hr-department@azintelecom.az elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik

CV-nizi bizə göndərin:

Hesabatlar üzrə mütəxəssis-İFRS

Şöbə: Maliyyə departamenti/İqtisadi təhlil və nəzarət şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri

  • Aylıq/rüblük/illik hesabatların tərtibi, İFRS tələblərinə uyğun düzəlişlər verilməsi;
  • Yeni standartların izlənməsi və müəssisədə dərhal tətbiqinə başlanılması;
  • Maliyyə auditi zamanı tam dəstək

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • ACCA (ən az 9 level) və ya DipİFR dərəcələrindən biri olmalıdır;
  • Analitik düşünmə bacarığı, təhlil etmə qabiliyyəti;
  • Komandada işləmə bacarığı;
  • Korporativ dəyərlərə bağlılıq

Təhsil:

  • Ali iqtisad və ya maliyyə təhsili

Dil bilikləri:

  • Azərbaycan dili, ingilis dili(mütləq), rus dili bilənlərə üstünlük verilir

İş təcrübəsi:

  • Maliyyə və mühasibatlıq sahəsində minimum 5 il iş təcrübəsi

Xüsusi tələblər:

  • Big 4 şirkətlərindən birində minimum Audit senior 3 level

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, hr-department@azintelecom.az elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik

CV-nizi bizə göndərin:

Mühəndis

Şöbə: Beynəlxalq trafikin idarəedilməsi departamenti/ Qanunsuz trafikə qarşı mübarizə şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri

  • Fraud analizləri;
  • Qanunsuz trafik analizi;
  • Mobil operatorlar və aidiyyəti qurumlarla əməkdaşlıq;
  • Günlük, aylıq, illik hesabatların hazırlanması;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqların icrası ;

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • MS Office bilikləri (Excel və PP yaxşı səviyyədə)
  • GSM bilikləri
  • Yüksək analitik düşüncə;
  • Diqqətcillik və punktuallıq ;
  • Qərarvermə və problem həlletmə bacarığı;
  • Dəyişikliklərə uyğunlaşmaq;
  • İşə bağlılıq və inam yaratmaq

Təhsil:

  • Ali təhsil (İqtisadiyyat, Maliyyə və ya Riyazi təhsilə üstünlük verilir)

Dil bilikləri:

  • Azərbaycan dili, rus və ya ingilis dilləri arzu olunandır.

İş təcrübəsi:

  • 1-3 il iş təcrübəsi

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, hr-department@azintelecom.az elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik

CV-nizi bizə göndərin: