KARYERA

VAKANSİYALARIMIZ
İŞƏ MÜRACİƏT

Sağlam iş mühiti, rəqabətə davamlılıq və stabillik iş axtarışında sizin üçün əsas meyarlardırsa, karyeranızı "AzInTelecom" MMC-də qurun. 

CV-nizi bizə göndərin:
Fayl seç

Seçilmiş fayl yoxdur

Marketinq şöbəsinin müdiri

Şöbə: Kommersiya departamenti/ Marketinq şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkət strategiyasına uyğun olan taktiki planları müəyyən etmək və yerinə yetirmək
  • Taktiki planlara uyğun olan müştəri yönümlü bulud məhsulları üçün planları müəyyən etmək və yerinə yetirmək
  • Əsas daşıyicı operatorların səs kanallarının təkminlədirilməsi
  • Optimal nəticələri təmin etmək üçün bütün CRM fəaliyyətlərinin sınağını, yenidən baxılmasını və təhlilini keçirmək
  • Şirkətin hesabat sisteminin yaradılması və təkmilləşdirilməsi üçün planı müəyyən etmək
  • Marketinq büdcəsi – müəyyənləşdirmək və nəzarət etmək
  • Departamentə daxil olan sənədlərin icrası
  • Komanda üzvləri üçün təlim planını müəyyən etmək

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Mükəmməl idarəetmə və təşkilatçılıq qabiliyyəti
  • Analitik və kreativ yanaşma tərzi
  • Ən son marketinq vasitələri və təcrübəsi ilə tanışlıq
  • Müştəri yönümlü yanaşma
  • İKT sahəsi üzrə dərin biliklərə malik olmaq
  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel and PowerPoint) sərbəst işləmə bacarığı
  • Microsoft Project və Microsoft Visio kimi proqramları bilənlərə üstünlük verilir

Təhsili:

  • Marketinq sahəsində ali təhsil (MBA əlavə üstünlükdür)
  • İT sahəsində sertifikat əlavə üstünlükdür

Dil bilikləri: Azərbaycan və ingilis dillərini mükəmməl bilməli (rus dilini bilənlərə üstünlük verilir)

İş təcrübəsi: İT məhsullarının marketinqi üzrə 5 illik idarəetmə təcrübəsi

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-nizi bizə göndərin:

Dizayner

Şöbə: Kommersiya departamenti/ Korporativ kommunikasiyalar şöbəsi/

Marketinq kommunikasiyaları sektoru

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Xarici və daxili kommunikasiyalar üçün qrafik dəstəklərin hazırlanması
  • Rəqəmsal daşıyıcıların UI/UX işlərinin koordinasiyası
  • Şirkətdaxili və şirkətdənkənar təqdimatların hazırlanması
  • Promo məhsulların dizaynının hazırlanması
  • Korporativ üslubun daima yeniləməsi və genişləndirilməsi
  • Gündəlik veriləcək dizayn işləri ilə bağlı öhdəliklərin yerinə yetirilməsi
  • Yeni layihə üçün tələb olunarsa korporativ üslubun hazırlanması

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Əsas dizayn proqramları üzrə (CorelDraw, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop) biliklər
  • Əlavə proqram bilikləri (3d Max, Adobe InDesign, Adobe XD, Adobe AfterEffect arzu olunandır.)
  • Texniki/peşəkar biliklər və bacarıqlar (İşçinin işinə aid və lazım olan bilik və bacarıqların səviyyəsi və öyrənməsi)
  • Rəqəmsal və çap materialları ilə peşəkar səviyyədə işləmə bacarığı
  • MS Power Point ilə işləmək bacarığı
  • Məsuliyyət və nəticəyə yönümlülük
  • Kreativ düşüncə
  • Stresədavamlılıq

Xüsusi tələb: Portfolio

Təhsili: Ali təhsil (incəsənət sahəsində ali təhsil arzuolunandır.)                                                                                                                                               

Dil bilikləri: Azərbaycan və rus (sərbəst), ingilis dilini bilənlərə üstünlük verilir.

İş təcrübəsi:Qrafik dizayn işləri ilə əlaqədar ən azı 6 ay iş təcrübəsi (1 il və ya daha çox müddətə üstünlük verilir.)

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-nizi bizə göndərin:

Sosial media marketinqi üzrə mütəxəssis

Şöbə: Kommersiya departamenti/ Korporativ kommunikasiyalar şöbəsi/

Rəqəmsal və sosial media marketinqi sektoru

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Sosial media strategiyasını həyata keçirmək
  • Bloq planlarını həyata keçirmək
  • İnternet seminarlar və konfranslar üçün illik planları həyata keçirmək
  • İnternet saytları və sosial qarşılıqlı əlaqə hesabları üçün kontent yazmaq və optimallaşdırmaq
  • Onlayn kontentdəki səhvləri və ya nöqsanları düzəltmək
  • Onlayn saytlar üçün video, podkast və audio kontenti redaktə etmək və yerləşdirmək
  • İnternet saytların trafik axınını izləmək, təhlil etmək və müntəzəm daxili hesabatlar hazırlamaq
  • Bazara məhsul buraxılışlarına və işgüzar əlaqələrin yaradılması və möhkəmləndirilməsi tədbirlərinə qatılmaq

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Vaxtın idarə olunması bacarıqları
  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel and PowerPoint) sərbəst işləmə bacarığı
  • Biznes yönümlü düşüncə və şüur (Şirkət biznesini anlamaq, öz işini ümumi biznesin bir hissəsi kimi görmək, şirkət xaricində müsbət imic qurmaq)
  • Komanda işi və əməkdaşlıq (Müsbət iş münasibətlərini qurmaq, digərlərini dinləmək və anlamaq, təcrübə ilə bölüşmək)
  • Çeviklik və dəyişikliklərə açıqlıq (Dəyişiklikləri anlamaq, maraq göstərmək, sual vermək, işdə əks etdirmək)
  • Müştəriyə diqqət (Daxili və xarici müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək, dinləmək və anlamaq, razılaşdırılan çərçivədə çevik olmaq)
  • Texniki/peşəkar biliklər və bacarıqlar (İşçinin işinə aid və lazım olan bilik və bacarıqların səviyyəsi və öyrənməsi)
  • Bazar tələbatlarına və trendlərə uyğunluq (Bazar tələbatlarını və trendləri bilmək, vaxtında təklif vermək, proaktiv olmaq, ehtiyacları qarşılamaq)
  • Danışıqların aparılması (Digər tərəfi anlamaq, danışıqlar zamanı düzgün strategiya qurmaq, “win-win” yanaşmadan istifadə etmək)
  • Şəbəkələrin qurulması (Digər tərəflərlə şəbəkə qurmaq, şirkətlərlə və fərdi şəxslərlə tanış olmaq və əlaqə yaratmaq)

Arzu olunan meyar və tələblər:

  • Facebook, Twitter, Instagram, YouTube və s. daxil olmaqla, lakin bunlarla məhdudlaşmayaraq, bütün populyar sosial media platformalarında açıq ifadə olunmuş üstün təcrübə
  • Google analytics, Yandex Metrica üzrə biliklər əlavə üstünlükdür                                     
  • IT şirkətində təcrübə əlavə üstünlükdür         

Təhsili: Kommunikasiyalar, marketinq, jurnalistika, multi-media və ya əlaqədar sahəsində bakalavr dərəcəsi
Dil bilikləri: Azərbaycan və ingilis dillərini mükəmməl bilməli, rus dilini bilənlərə üstünlük verilir

İş təcrübəsi: Sosial media marketinqi sahəsində1-3 il

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-nizi bizə göndərin:

Elektrik mühəndisi

 

Şöbə: Texnologiyalar departamenti/ Data Mərkəzinin infrastrukturuna dəstək şöbəsi
Şəhər: Yevlax 
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
  • Soyutma sistemləri haqqında anlayış
  • Transformator, generator, UPS, chilleri bir sistem formasında işlətmə qaydaları
  • Elektrik qurğularının və enerji avadanlıqlarının qurulması, istismarı qaydaları
  • Yüksək və aşağı gərginlikli bir xətli elektrik diaqramını oxuya bilmə
  • BMS, PMS, DMS, PLC sistemləri haqqında təməl bilgilər
  • Access control, video müşahidə sistemlərinin planını oxuya bilmə və işləmə qaydaları
  • Müxtəlif növ elektrik, siqnal və xəbərləşmə kabellərin istismar qaydaları
  • Elektrik qurğularında baş verə biləcək qəzaların aradan qaldırılması planı
  • Problemləri həll edə bilmə və qərar vermə qabiliyyətinə malik olma
  • Məsuliyyətli, intizamlı və stress vəziyyətinə davamlı          
  • Komandada işləmə bacarığına malik olma 
Vəzifə öhdəlikləri: 
  • İstifadə olunan avadanlıqların normal və təhlükəsiz  işləməsinin təmin  edilməsi
  • Periodik plan əsasında texniki baxışların aparılması
  • Müəssisənin elektrik təchizatı sistemlərinin və onların qəzasız istismarının təşkili
  • Servis şirkətlərinin işinə nəzarət və aktların qəbulu
  • Soyutma və havalandırma sistemlərinin dayanıqlı və qəzasız istismarının təşkili
  • Ofis daxili elektrik problemlərinin həll olunması
  • İşıqlanmanın quraşdırılması
  • Yeni müştərilər üçün ethernet və optik xətlərin çəkilməsi 
Təhsili:
  • Elektrik və ya avtomatika mühəndisliyi sahəsində ali təhsil 
Dil bilikləri: 
  • Azərbaycan və ingilis (intermediate), rus (arzu olunan)
İş təcrübəsi: 
  • Elektrik sahəsində 1-3 il 
İş qrafiki: 
  • Növbəli iş rejimi

CV-nizi bizə göndərin:

Operator

Şöbə: Texnologiyalar departamenti/ Xidmət Əməliyyatları Mərkəzi

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Əsas şəbəkələr, transmissiya, transport avadanlıqları haqqında texniki biliyə malik olmaq;
  • Şəbəkə texnologiyaları haqqında anlayış,
  • Şəbəkə protokolları ilə işləmə təcrübəsi;
  • VMWare Mobile Device Management, HP OpenView ServiceDesk kimi tətbiq sistemləri haqqında biliklər;
  • Kompüter, hardware avadanlıqlarının  işləmə mexanizmini yüksək səviyyədə bilmə və problem yaşandığı anda effektiv, səmərəli şəkildə nasazlıqları aradan qaldırmaq bacarığı;
  • Ms Exchange Server, DNS, DHCP, Active Directory, GPO, FTP, SNMP • SMTP, HTTP, HTTPS, SSH;
  • MS Office haqqında məlumat ;
  • CCNA sertifikatları üzrə texniki biliyə, təcrübəyə və bacarığa malik olmaq;
  • Şirkətdaxili prosesləri oxumaq, izləmək və öz təkliflərini ifadə etmək bacarığı;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şəbəkə Əməliyyatları Mərkəzi üzrə baş vermiş hadisələrin və qəza siqnallarının idarə edilməsi, müvafiq proses və əməliyyat tədbirləri vasitəsilə şəbəkələrin dayanıqlığının təmin edilməsi, o cümlədən qəza hallarının nəzarətə götürülməsi və həll edilməsi;
  • Şəbəkə üzrə baş vermiş hadisələri təhlil edərək təsir səviyyəsinin müəyyən edilməsi,  müəyyən edilmiş qəza prioriteti əsasında dəstək sənədləşməsinin (trouble ticket) aparılması və problemin təhlili üçün icraçıya yönləndirilməsi;
  • İnteraktiv ünsiyyət, komanda şəklində çalışmaq qabiliyyəti və sənədlərin idarəolunması prosesləri vasitəsi ilə iş prosesinin təşkili;
  • Şəbəkə avadınlıqlarının monitorinqi;
  • Şəbəkədə və avadınlıqlarda baş verən alarm, nasazlıqları Layer1 səviyyəsində araşdırmaq;
  • Müştərilərdən daxil olan sorğuları qəbul etmək;
  • Müştərilərə ilkin texniki dəstək;

Təhsili:

  • Telekommunikasiya/İT sahəsində ali

Yaş həddi:

  • 20-30 yaş

Dil bilikləri:

  • azərbaycan, rus və ya ingilis dili (texniki səviyyədə)

İş təcrübəsi:

  • Müvafiq sahədə 1-3 il iş təcrübəsi

İş rejimi:

  • çoxnövbəli 24/7

CV-nizi bizə göndərin:

Təcrübəçi/Intern

Şöbə: Sertifikatlaşdırma departamenti (Respublika ərazisinə idxal olunan rabitə vasitələrinin sertifikatlaşdırılması istiqamətində fəaliyyət göstərir.)

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:                                                                                                     

- Bazarın araşdırılması və müştəri yönümlü xidmətlər sahəsində analitik qabiliyyət;

- Hüquq və normativ hüquqi aktlar haqqında anlayışlar;

- ISO standartları haqqında ilkin biliklər;

- Danışıq aparmaq bacarığı;

- Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word) proqramlarında işləmə bacarığı;

- Məsuliyyətli və intizamlı;

 Vəzifə öhdəlikləri:

- Departamentə müştərilər tərəfindən daxil olunan sertifikatlaşdırma müraciətlərinin qəbul edilməsi;

- Müraciət edən şəxslərə mail və zəng vasitəsilə məlumatların verilməsi;

- Potensial müştərilərin araşdırılması və bildirişlərin göndərilməsi;

- İnadkar şəkildə müştərilərin məhsul alışına sövq edilməsi;

Xüsusi tələblər:                                                                                                                                   

- Bakalavr pilləsi üzrə təhsil alan tələbələr müraciət edə bilər.

Təhsili: Marketing, menecment, maliyyə-iqtisad və ya biznes idarəçilik sahəsində ali təhsil

Dil bilikləri: Azərbaycan; rus və ingilis dili bilikləri üstünlükdür

Cinsi: Kişi

İş təcrübəsi: Tələb edilmir

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə) və ya tələbənin dərs növbəsindən asılı olaraq 09:00-13:00, 14:00-18:00

Təcrübə müddəti: 3 ay

Qeyd:Təhsil müəssisəsi ilə ikitərəfli müqavilə bağlamaq şərti ilə təcrübə proqramı ödənişsizdir.

 

CV-nizi bizə göndərin:

Sahə dəstək mütəxəssisi

Şöbə: Texnologiya departamenti/Beynəlxalq transmissiya şəbəkələri şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şəbəkə xətləinin qoşulması, sahələrdə istismarı planlanan passiv avadanlıqların quraşdırılması, sökülməsi və yerinin dəyişdirilməsi;
  • Transmissiya avadanlıqlarının quraşdırılması, sınaq testlərinin keçirilməsi və proflaktik bərpa işlərinin təşkil etməsinə texniki dəstək verilməsi;
  • Şirkətin sahə (müxtəlif operatorların sahəsində və regionlarda yerləşən) avadanlıqlarına texniki baxışların keçirilməsi və önləyici tədbirlərin görülməsi haqda təkliflərin verilməsi;
  • Transmissiya və kommutasiya sistemlərinin əməliyyatı, o cümlədən optik liflərdə ölçülərin aparılması, bağlantıların tənzimlənməsi və hesabatların hazırlanması;
  • Optik kabel şəbəkəsində yaranmış zədələnmələrin araşdırılması və aradan qaldırılmasında iştirak etməsi;
  • İstismarda olan fiber optik xətlərində aparılan təmir işləri, yerdəyişmələr və s. dəyişikliklər üzrə məlumatların mütəmadi olaraq yenilənməsi;
  • Optik şəbəkə xətlərinin və transmissiya avadanlıqlarının planlanmasında iştirak etmək;
  • Kommutasiya və Transmissiya şəbəkələrinin dizaynı və topologiyasının hazırlanması.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Biznesyönümlü düşüncə və şüur (Şirkət biznesini anlamaq, maraq göstərmək, ümumi hədəflər arasında öz rolunu görmək, hədəfləri gündəlik işə çevirmək, şirkət xaricində müsbət imic qurmaq);
  • Komanda işi və əməkdaşlıq (Müsbət iş münasibətlərini qurmaq, maraq göstərmək, digərlərini dinləmək və anlamaq, təcrübə ilə bölüşmək);
  • Çeviklik və dəyişikliklərə açıqlıq (Dəyişiklikləri anlamaq, maraq göstərmək, sual vermək, işdə əks etdirmək);
  • Məsuliyyət və nəticəyə yönümlülük;
  • Texniki/peşəkar biliklər və bacarıqlar (İşçinin işinə aid və lazım olan bilik və bacarıqların səviyyəsi və öyrənməsi);
  • İşə planlı yanaşma;
  • İşgüzarlılıq və operativlik;
  • Müştəriyə diqqət;
  • Ünsiyyət və müsbət təsir.

Təhsil:

  • Telekommunikasiya mühəndisliyi sahəsində ali təhsil

Dil bilikləri: Azərbaycan və ingilis dillləri (texniki səviyyədə)

MS Office proqramı üzrə biliklər

İş təcrübəsi: Telekommunikasiya sahəsində minimum 3 illik təcrübə.

Xüsusi tələblər:

IT sahəsində əldə olunmuş sertifikatlar əlavə üstünlükdür.

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-nizi bizə göndərin:

Full Stack Developer

 

Şöbə: Texnologiyalar departamenti / Proqram təminatının inkişafı şöbəsi                                    

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Java, Python və ya digər proqramlaşdırma dillərindən biri üzrə orta biliklər
  • HTML5, CSS3, JavaScript (ES6), NPM/Yarn üzrə orta biliklər
  • Typescript
  • React (Redux) js və ya VueJS (Vuex) library ilə işləmə bacarığı
  • RESTful, MVC və digər arxitektur stillər ilə tanışlıq
  • OOP konsepsiyasını anlamaq, FP (azru edilən)
  • Postgresql, MySQL verilənlər bazası üzrə biliklər, NoSQL (azru edilən)
  • Git version control sistemi ilə işləmə bacarığı
  • Qurulmuş arxitektura əsasında proqram təminatının hazırlanması
  • Mövcud proyektə əlavə modulların yazılması və texniki dəstəyin göstərilməsi
  • Proqram təminatı layihələrinin analizi və arxitekturasının hazırlanması mərhələsində iştirak etmək
  • Mövcud proqram təminatında optimizasiya işlərinin aparılması
  • Testlərin aparılması

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:                                                                                                      

  • Analitik düşünmə qabiliyyəti
  • Yaranan problemləri vaxtında həlletmə bacarığı
  • Yeni texnologiyaların öyrənilməsində maraqlı olmaq
  • Komandada işləmə bacarığı
  • Uzunmüddətli əməkdaşlığa hazır olmaq

Təhsili: Telekommunikasiya/IT sahəsində ali təhsil

Dil bilikləri: Azərbaycan və ingilis (texniki), rus (arzu olunan)

İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə 1-3 il

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-nizi bizə göndərin:

Satış üzrə aparıcı mütəxəssis

Şöbə: Kommersiya departamenti/ Satış şöbəsi
Vəzifə öhdəlikləri:

  • Yeni perspektivlərin araşdırılması və telefon zənglərinin edilməsi
  • Rəhbərlik və şirkət nümayəndələri ilə görüşlərin vaxtının müəyyən edilməsi
  • Məhsula dair prezentasiya və təqdimatların edilməsi
  • Satış öncəsi xidmətlərdən konsaltinq/icraya uğurlu keçidin həyata keçirilməsi üçün satış üzrə mühəndislərlə sıx işləmək
  • Bulud həllərinə başlamaq və genişləndirməkdə satış üzrə mühəndislərlə sıx işləmək
  • Planlaşdırılan həllər barədə baxış və mövqeləri izah etmək
  • Müqavilə şərtlərinin razılaşdırılması və müştəri üçün qiymətlərin hazırlanması
  • Tələb olunduğu təqdirdə, problemlərin rəhbərliyin nəzərinə çatdırılması
  • Tələb olunduğu təqdirdə, müştərilərin iş yerlərinə səfər etmək, konfranslarda iştirak etmək və s.
  • Korporativ müştərilərin texniki, maliyyə və təşkilati tələblərini və ya çətinliklərini analiz etmək
  • Şirkət daxilində və xaricində müştəriləri cəlb etmək

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil (Texniki təhsili olan namizədə üstünlük verilir)
  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel and PowerPoint) sərbəst işləmə bacarığı
  • Microsoft Project kimi proqramları bilənlərə üstünlük verilir
  • Brend və məhsul barədə məlumatlı olmalı
  • Peşəkar səviyyədə müştərilərlə əlaqə yaratmaq bacarığına, təşkilatçılıq və detallara fikir vermək qabiliyyətinə və öz sahəsi üzrə təkmilləşmək istəyinə malik olmalı
  • Texniki sahə üzrə də daxil olmaqla, çox yaxşı şifahi və yazılı ünsiyyət bacarığı
  • IT və IT yönümlü xidmət və həllər barədə dərin məlumatlı olmaq
  • Bulud məhsullarının bütün növləri barədə dərin bilik və təsəvvürə malik olmaq
  • Bulud texnologiyaları sahəsində  müştərilərlə iş üzrə biznes stimulları barədə məlumatlı olmaq

Xüsusi tələblər:

  • Əlavə iş saatlarında rahat çalışa bilmək imkanı    
  • Ezamiyyənin nəzərdə tutulması

İş təcrübəsi: Korporativ müştərilərə IT sahədə satış və ya xidmət sifarişlərinin və həllərinin idarə olunması sahəsində 3-5 il iş təcrübəsi
İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

CV-nizi bizə göndərin:

Mühasib

Şöbə: Maliyyə departamenti/Mühasibatlıq şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İlkin sənədləşmə işini aparmaq;
  • Birbaşa rəhbərin tapşırığı əsasında digər əlaqəli işlər;
  • Mühasiblərin işinə dəstək olmaq;

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Excel proqramından sərbəst istifadə bacarığı;
  • Biznes detallarını anlama və analitik düşünmə bacarığı;
  • Stressə davamlılıq;
  • Dəyərlərə bağlılıq və loyallıq prinsipləri;
  • Komandada işləmə bacarığı;
  • Tapşırıqları vaxtında və düzgün yerinə yetirmə bacarığı;
  • Konfedensiallıq.

Təhsil: .

  • Ali (iqtisad və ya maliyyə sahəsində)

Dil bilikləri: Azərbaycan, rus, ingilis dili (arzu olunan)

İş təcrübəsi: Mühasibatlıq sahəsində 1 ilədək

Xüsusi tələblər:

  • ACCA F3;

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

 

CV-nizi bizə göndərin:

Biznes təhlili üzrə mütəxəssis

Şöbə: Kommersiya departamenti/Marketinq şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Bulud məhsulları və beynəlxalq səs trafiki də daxil olmaqla, şirkətin kommersiya məhsullarının texniki-iqtisadi əsaslandırılması;
  • Səs trafiki marşrutlarının təşkil edilməsi və şirkət ilə səs daşıyıcı operatorlar arasında marjinallığın yaxşılaşdırılması məqsədilə təhlilin aparılması;
  • Müştərinin bulud təcrübəsinin davamlı olaraq təkmilləşdirilməsi və statistik vasitələrdən istifadə etməklə bulud məlumatlarının təhlilindən əldə edilən nəticələrin hazırlanması və təqdim edilməsi;
  • Bulud mühitinin istifadə səviyyəsinin monitorinqi
  • Büdcələrin planlaşdırılması və maliyyələşdirmənin təşkil olunması üçün bulud müştəriləri ilə işləmə;
  • Qərarların qəbulu məqsədilə məlumatların yüklənməsi, təmizlənməsi, yoxlanılması və modelləşdirilməsi;
  • Biznes proseslərin təhlili, təkmilləşdirilməsi ve yeni biznes proseslərin tətbiqi üçün müvafiq tələblərin müəyyənləşdirilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Analitik düşüncə və təhlil etmə bacarığı;
  • Problem həll etmə bacarığı;
  • Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Nəticəyönümlülük
  • Çarpaz funksiyalı komanda üzvləri ilə işi koordinasiya etmək;
  • Təfsilatlara yaxından diqqət göstərməklə məntiqi və səmərəli şəkildə ünsiyyət qurmaq qabiliyyəti;
  • Planlaşdırma və təşkilatçılıq;
  • Vaxtın səmərəli idarə olunması bacarığı.

Təhsil: .

  • Ali (riyazi, iqtisadi və ya informatika sahəsində)

Dil bilikləri: Azərbaycan və ingilis dilləri (sərbəst), rus dili arzu olunandır.

İş təcrübəsi:

  • Proqram təminatı və texniki avadanlıq məhsullarının biznes təhlilində ən azı 3 illik təcrübə;
  • Bulud məhsullarının təhlili sahəsində təcrübə əlavə üstünlükdür.

Xüsusi tələblər:

  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel və Power Point) sərbəst işləmə bacarığı;
  • STATA və ya SPSS kimi statistika proqram təminatları üzrə biliklər;
  • Microsoft Project kimi proqramlarda işləmək bacarığı.

İş qrafiki: 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)

 

CV-nizi bizə göndərin:

Qazanxana operatoru

Şöbə: Inzibati işlər departamenti/Təsərrüfat şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Qazanxanada suyun səviyyəsinin və tənzimləyicisinin yoxlanılması, buxar təzyiqinə və qızdırıcı sistemlərinə verilən suyun temperaturuna nəzarət olunması;
  • Qazanxanada bütün təhlükəsizlik qaydalarına ciddi riayət edilməsi;
  • Qazanxana avadanlıqlarına nəzarət;
  • Monometrlərə, qoruyucu klapanlara, nasoslara avtomatik cihazlara və s. nəzarət;
  • Rəhbərliyin tapşırıqlarını, normativ-hüquqi aktların tələblərin vaxtında və müvafiq qaydada yerinə yetirmək;
  • Avadanlıqların texniki göstəricilərinin qeydiyyatının aparılması;
  • Əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası və yanğından mühafizə qaydalarını bilməli və onlara ciddi riayyət etməli;
  • Mövcud normativ-hüquqi aktlarda nəzərdə tutulmuş sənədləşmənin aparılması.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Məsuliyyətlik və cavabdehlik
  • Çeviklik və operativlik;
  • Dəyərlərə bağlılıq və loyallıq prinsipləri
  • Komandada işləmə bacarığı;

Təhsil:

  • Texniki sahə üzrə ali təhsil

Dil bilikləri: Azərbaycan dili, rus dili arzu olunandır.

İş təcrübəsi: 1-3 ilədək iş təcrübəsi

Xüsusi tələblər:

  • Qazanxana operatoru və ya istilik sistemləri sahəsində sertifikat.

İş qrafiki: 7:30-18:00  (Bazar ertəsi – Cümə qış mövsümü)

                 9:00-18:00   (Bazar ertəsi – Cümə yay mövsümü)

CV-nizi bizə göndərin: